Pravila in pogoji poslovanja

Dobrodošli na spletni strani Hanna Service d.o.o. Če brskate in uporabljate to spletno mesto, se strinjate, da boste spoštovali naslednja pravila in pogoje poslovanja, ki skupaj z našo politiko zasebnosti urejajo odnos s Hanna Service ter z vami in sicer glede te spletne strani.

Izraz Hanna Service d.o.o. označuje naše podjetje ali pa se sklicuje na lastnika tega spletnega mesta, katerega sedež se nahaja na naslovu: Sermin 75H – 6000 Koper / Capodistria – Slovenija. Izraz se nanaša tudi na uporabnika ali obiskovalca (gledalca) našega spletnega mesta.

Z uporabo tega spletnega mesta veljajo naslednji pogoji:

  • Vsebina strani tega spletnega mesta je namenjena le splošnim informacijam in uporabi. Izmenja se lahko brez predhodnega obvestila.
  • Ne mi in ne tretje osebe ne dajemo nobene garancije ali zagotovila glede točnosti, pravočasnosti, uspešnosti, popolnosti ali primernosti informacij in materialov, ki jih najdete ali se ponujajo na tej spletni strani za kakršen koli poseben namen. Strinjate se, da lahko takšne informacije in materiali vsebujejo netočnosti ali napake. Zato izrecno izključujemo odgovornost za take netočnosti ali napake v največji možni meri, ki jo dovoljuje zakon.
  • Vaša uporaba kakršnih koli informacij ali materialov na tej spletni strani je v celoti na Vašo lastno odgovornost in za katere mi ne prevzemamo odgovornosti. Odgovorni ste za to, da vsi izdelki, storitve ali informacije, ki so na voljo na tem spletnem mestu, izpolnjujejo vašim posebnim zahtevam.
  • Ta spletna stran vsebuje gradivo, ki je v naši lasti ali ima licenco. To gradivo vključuje, vendar ni omejeno na oblikovanje, postavitev, videz, urejenost in grafiko. Reprodukcija je strogo prepovedana, razen z izrecnim dovoljenjem o avtorskih pravicah, ki je del teh pogojev in pravil.
  • Vse blagovne znamke in zaščiteni znaki, reproducirane na tem spletnem mestu, ki niso last upravljavca ali nimajo licence od upravljavca, so podprte na spletnem mestu.
  • Uporaba tega spletnega mesta nepooblaščenim osebam lahko sproži odškodninski zahtevek in/ ali kaznivo dejanje.
  • Občasno lahko to spletno mesto vključuje tudi povezave do drugih spletnih strani. Te povezave so na voljo za lažje zagotavljanje dodatnih informacij. Ne pomenijo pa, da podpiramo ta spletna mesta. Za vsebino povezanih spletnih mest ne odgovarjamo.
  • Povezave do tega spletnega mesta ne smete ustvariti z drugega spletnega mesta ali dokumenta in sicer brez predhodnega pisnega soglasja družbe Hanna Service.
  • Vaša uporaba tega spletnega mesta in morebitni spori zaradi take uporabe spletnega mesta, se upošteva Hanna Service d.o.o. in njenih podružnic v največji možni meri pri uveljavljanju svojih pravic intelektualne lastnine. Če imate vprašanja v zvezi z zgoraj navedenimi pravnimi obvestili, se lahko obrnete na podjetje Hanna Service d.o.o. , ki je na naslovu Sermin 75H – 6000 Koper/Capodistria , Slovenija ali pa pokličete +386 59 029 903.

Vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v roku 14 dni obvestiti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To lahko sporoči na elektronski poštni naslov: info@hannaservice.eu. Pri tem potrošnik krije le stroške vračila blaga.

Pravica do odstopa od pogodbe ne velja za naslednje vrste izdelkov :

  • Za zaprte, zapečatene izdelke, ko je bil pečat (oziroma tesnilo, pokrov) med dostavo poškodovan.
  • Pokvarljivo blago (na primer: elektrode, raztopine in reagenti)

Odpovedni rok začne teči na dan, ko je potrošnik sprejel blago.

Kupec mora o odpovedi obvestiti podjetje in sicer na obrazcu (obrazec se nahaja tu) ali z nedvoumno izjavo, ki jasno nakazuje odstop od pogodbe. Odstopna izjava mora biti poslana v roku, ki je določen za odstop od pogodbe. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

V primeru odpovedi pogodbe bo podjetje takoj, ali najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe, vrnilo vsa prejeta plačila.

Plačilo se lahko zavleče, dokler se blaga ne vrne ali prejme. in dokler se ne prejme dokaza, da ste blago poslali nazaj.

Skladno s 43. členom “Zakona o varstvu potrošnikov” odstop od pogodbe ni mogoč, če so bila naročena zdravila, prehranska dopolnila in drugi posebni izdelki. To ne velja v primerih dostave pokvarljivih izdelkov.

Če je potrošnik blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. In račun mora biti priložen. Čeprav ni obvezno, bomo vašo navedbo razloga vrnitve, preučili.

Odstopitev od pogodbe, kot je zgoraj navedeno, ne velja oziroma ni dovoljen nobeni pravni osebi in strankam izven EU. Ti kupci imajo pravico do odstopa od pogodbe samo v primeru, da je blaga pokvarjeno.

Prosimo, preberite Garancijo in vrnitev blaga .

Hanna Service d.o.o.